Hop til hovedindholdet

Kursus 2: Få større succes med alle funktionerne i Minuba


Dato og tid

Onsdag d. 10. april 2024 kl. 08:30 til 15:30

Tilmeldingsfrist

Mandag d. 8. april 2024 kl. 15:00

Sted

Viborg - Tinghallen , Tingvej 20, 8800 Viborg Viborg - Tinghallen
Tingvej 20
8800 Viborg

Kursus 2: Få større succes med alle funktionerne i Minuba


Optimér brugen af Minuba og få mulighed for at udvikle din forretning

Er du klar til at revolutionere din håndværksforretning? Velkommen til vores spændende kursus, hvor vi lærer dig at udnytte Minuba på den mest effektive måde!

For at trives i erhvervslivet er indblik og knowhow afgørende, og det er præcis, hvad Minuba kan levere – og meget mere!

På dette kursus vil vi dykke ned i emnet timeregistrering og lønadministration. Vi vil også udforske de kraftfulde funktioner, der ikke kun vil gøre dit arbejde lettere, men også booste din forretning. Dette inkluderer integrationsmuligheder, serviceaftaler, anlægsstyring og Minuba's avancerede ledelsesoverblik.

Uanset om du er nybegynder eller erfaren bruger af Minuba, kan du sagtens deltage i dette kursus.

Hvad får du ud af at deltage på kurset?

  • En omfattende gennemgang af Minubas alsidige værktøjer, der vil revolutionere din dagligdag.
  • Dyb indsigt i, hvordan Minuba gør lønadministration og administrationen omkring det til en leg.
  • En skattekiste fyldt med geniale tips og tricks til oprettelse og brug af serviceaftaler i Minuba.
  • En forståelse for Minubas ledelsesoverblik, der kan føre din forretning til nye højder. Du vil blive ekspert i at tyde grafer og rapporter og udnytte deres fulde potentiale.

Gør dig klar til at optimere, vækste og dominere markedet med Minuba som din stærkeste allierede! Tilmeld dig nu og tag det første skridt mod en lysere fremtid for din håndværksforretning.

 
 
KURSET
INDEHOLDER
  • De rigtige løn-indstillinger hjælper dig med at spare både tid og penge!
  • Minubas skattekiste – få indblik i de mange integrationer.  
  • Vækst din virksomhed med Minubas ledelsesværktøj.
  • Byg din pibeline og få en nemmere hverdag uden glemte aftaler, med Minubas serviceaftaler
  • Stadeopgørelser og budgetposter

 

DAGENS PROGRAM:
8:15 - 8:30 Ankomst
8:30 - 12:45
Timeregistreringer og løn
Integrationer
12:45 - 13:15 Vi byder på frokost
13:15 - 15:30
Ledelsesoverblik og rapportering
Serviceaftaler og anlæg
Enterprise og Budget
 
VORES UNDERVISERE:
 
        
 
 
TINA HOLGERSEN
Hvis du har benyttet dig af vores support, så er du helt sikkert stødt på Tina. Tina er med hendes 5 år i Minuba en af hjørnestenene i vores support, og der er ikke den udfordring Tina ikke kan løse. 
Tina er desuden ekspert i løn og hvordan Minuba integrerer til de forskellige lønsystemer. Og så er hun bare super dygtig, sød, sjov og underholdende……en dag med Tina ved tavlen er helt sikkert godt givet ud.
 
__________________________
 
Kurset henvender sig til både nye og erfarne brugere i Minuba.
Som ny bruger forventes det dog, at du som minimum har gennemgået onboarding og opsætning med din Minuba salgskonsulent.
 
Pris:
kr. 1.500,-. ekskl. moms
 
Praktisk info:
Kom i god tid - gerne 15. min. før start.
 
Til hvert kursus vil der være en række opgaver, der skal løses, hvorfor vi beder dig medbringe egen PC. 
 
 
 

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Minuba ApS
Tlf: +45 70 70 20 37
support@minuba.dk

Kontaktinformation til arrangør

Minuba ApS
Tlf: +45 70 70 20 37
support@minuba.dk